PluginOps Landing Page Builder – za pomocą tej wtyczki utworzysz strony lądowania, czyli tak zwane Landing Page, jak również stronę główną, stronę z podziękowaniami, stronę z informacją o premierze czy stronę ofertową. Ta wtyczka WordPress ułatwia tworzenie responsywnych stron, układów i stron docelowych. Edytor wizualny działający na zasadzie przeciągania i upuszczania sprawia, że pracujesz na aktualnym widoku. Przedstawiona wtyczka WordPress działa z wszystkimi motywami i opiera się wyłącznie na kodzie HTML oraz CSS.
Silnik szablonów wtyczki do tworzenia stron jest bardzo szybki i używa bardzo małej liczby skryptów, dzięki czemu Twoje strony działają doskonale. Po wybraniu typu strony, wyświetlają się gotowe szablony, za pomocą których można stworzyć własną odpowiednią stronę. Masz do dyspozycji edytor wizualny, gdzie z lewej strony możesz wysunąć panel z widget.
OptimizePress to płatna platforma gdzie znajdziesz narzędzia, które ułatwią Ci pozyskanie więcej potencjalnych klientów i zwiększą sprzedaż na WordPress. Możesz tworzyć strony docelowe o wysokiej konwersji i lejki sprzedażowe bez dodatkowego oprogramowania. Szablony są opracowywane z myślą o szybkości ładowania strony, uzyskujemy dzięki temu lepsze rankingi SEO.
Co to jest lejek sprzedażowy?
To mechanizm, który pozwala na pozyskanie najbardziej zainteresowanych klientów naszą usługą, produktem.
Pierwszym elementem lejka sprzedażowego będzie udostępnienie w formie darmowej, krótkiego kursu, poradnika lub próbki materiału, produktu, w zamian za adres e-mali. Zdecydowanie lepiej sprawdzi się tu forma krótkiego kursu, poradnika. Ponieważ przygotowujemy tylko jeden egzemplarz i możemy przesyłamy go w formie elektronicznej do dowolnej liczby osób. Tak pozyskane adresy możemy użyć do przesyłania oferty. Należy pamiętać jednak, że informację taką należy umieścić w formularzu jako zgoda na otrzymanie ofert w zamian za darmowy produkt. Ja udostępniam darmowy kurs pozycjonowania stron WWW.
Drugi poziom leka sprzedażowego to wysłanie już konkretnej oferty sprzedażowej, jednak z promocyjną ceną. Można tu podać ofertę ograniczoną czasowo co bardziej zachęci do akcji, jeśli klient jest nią zainteresowany.
Trzeci poziom to klienci, którzy zakupili promocyjny produkt i mogą być zainteresowani kolejnymi. Mamy więc pozyskanych nowych klientów. Teraz musimy starać się ich utrzymać, budując swoją markę. Zadowolony klient przyciągnie innych, gdy będzie zadowolony z produktu bądź usługi.
Pamiętaj! Dużo trudniej pozyskać nowego klienta niż utrzymać dotychczasowego.